CLICKTRUST zet het nieuwe jaar in met 25 werknemers

CLICKTRUST, het data-driven digital media bureau uit Brussel dat klanten helpt met zowel de strategie als de uitvoering van hun digitale marketing campagnes, blijft uitbreiden. In het najaar van 2021 verwelkomde het agency maar liefst 5 nieuwe medewerkers.

post-image-3

Fabian Van de Wiele, CEO, legt uit: “Nieuw sinds dit jaar is de CLICKTRUST Bootcamp. Tijdens deze 2 weken leren onze nieuwe collega’s niet enkel ons agency en onze values kennen, maar krijgen ze ook training in verschillende aspecten binnen digitale marketing. Deze opleidingen worden verzorgd door onze eigen Head of Training & Personal Development, Alexandre Massart, en zorgen ervoor dat onze nieuwe teamleden meteen een vliegende start kunnen maken binnen CLICKTRUST.”

De volgende collega’s zijn ondertussen succesvol ingewerkt binnen CLICKTRUST:

  • Patrick Kibale: Patrick startte zijn carrière in digital marketing in 2015 bij l’Oreal. Zijn enorme drive om dieper te duiken in strategische plannen, overtuigde hem enkele jaren geleden al om te kiezen voor een job bij een agency. Patrick blinkt uit in presenteren, social media & digital transformation.
  •  
  • ? Geoffrey Haesaert: Geoffrey deed de afgelopen 4 jaar ervaring op als Paid Search Specialist bij IPG Mediabrands, waar hij de kans kreeg te werken voor klanten in verschillende sectoren (Banking, E-Commerce, Automotive & FMCG). Geoffrey is erg analytisch en doet niks liever dan duiken in de PPC campagnes van zijn klanten.
  • Enrico Cadei: Na jaren werken in de hospitality sector, ging Enrico tijdens het begin van de pandemie voor een carrièreswitch en zette hij z’n eigen e-commerce business op. Deze ervaring en een intensieve training in Data Driven Marketing maken hem tot de sterke Digital Performance Analyst die hij vandaag is.
  • Sarah Derba: Sarah heeft net een Bachelor in E-Business én een Executive Master in Digital Communication op zak. Dankzij verschillende stages en studentenjobs bouwde ze reeds een eerste ervaring op binnen SEO en Social Advertising.
  • Benjamin Hec: Ook Benjamin komt net van de schoolbanken en bouwde een sterke ervaring in PPC op tijdens de stages van zijn opleiding in Marketing & E-Commerce. Net als Sarah staat hij te springen om zijn expertise verder te ontwikkelen bij CLICKTRUST.

CLICKTRUST, dat nu 25 werknemers telt, is alvast klaar voor 2022!

Back to top button
Close
Close