Europese SEM-campagne voor LUON

Co-opetition is naast een mooi woord ook een bijzonder lovenswaardig, zij het alweer wat ouder, marketingboek dat we u graag aanraden. Het staat stil bij hoe bedrijven waarde creëren door buiten de eigen protectionistische lijntjes te kleuren. Drie bedrijven die dat deden zijn Panasonic, Hitachi en Pioneer. Ze bundelden de krachten om een webstek te bouwen over de voordelen van Plasma technologie. LUON zorgde voor de ondersteunende SEM-campagne.

post-image-3

Het Overijse bureau realiseerde voor rekening van het project een Search Engine Optimization, pay per click reclame en banneringcampagne om de webstek te promoten.

Eigenlijk is het ook niet één website maar vier: ze richten zich respectievelijk op de Europese, Britse, Duitse en Franse markt.

www.plasma-lcd-facts.eu
www.plasma-lcd-facts.co.uk
www.plasma-lcd-fakten.de
www.plasma-lcd-faits.fr

http://www.luon.com/html/knowledge/Know_detail.asp?id=051205wtoy&aid=061130geyj&p=s&par=051205wtoy

Back to top button
Close
Close