Nieuwe projecten bij Prophet

Het Antwerpse bureau Prophet is na een competitie met verschillende andere Belgische agencies de ‘referentiepartner’ geworden voor interactieve communicatieprojecten van bankverzekeringsgroep Vanbreda. De eerste realisaties in het kader van dat contract zijn nu online.

post-image-3

Voor het Expatplus aanbod van de financiële groep bouwde Prophet een Engelstalige webstek met een internationale insteek (www.expatplus.com), voor VanBreda Risk & benefits en VanBreda International lanceerde het agentschap dan weer een e-recruitment campagne en dito website die volgens de initiatiefnemers de verwachtingen overtrof (www.helponsgroeien.be).

Prophet meldt ook dat het aan de slag ging voor de International Diabetes Federation waarvoor het de wereldwijde campagne opzette die in de algemene pers al druk besproken  werd (www.unitefordiabetes.org).

Noteren we verder dat het agentschap voor Mobistar een CD-ROM ontwikkelde die een inleiding biedt tot de diensten van Orange World.

Voor Car-Pass, het nieuwe certificaat voor tweedehands wagens, bouwde Prophet een website en een campagne, ondermeer te zien op www.car-pass.be, en voor Febiac /Autosalon verzorgde het bedrijf een nieuwe bedrijfssite en een nieuwsbrief (www.febiac.be) en www.autosalon.be

Verder op het menu met nieuwigheden een retail democampagne voor de Music range van Nokia, de volledige Oudejaarsnachtcampagne voor De Lijn (met naast een wedstrijd via SMS en via www.delijn.be ook TV, radio, print etc…) en een reeks bannercampagnes voor diverse diensten van Telenet.

Afsluitend nog wat ‘people’ nieuws van bij Prophet dat recent verhuisde naar de Antwerpse Dendermondestraat: Tim Lebacq vervoegde het creatief team van Prophet als nieuwe motion designer.
 
Back to top button
Close
Close