Home/Campaigns/NOCUS aan de slag voor Schwarzkopf haarkleuringen NOCUS aan de slag voor Schwarzkopf haarkleuringen Het einde van het jaar komt met rasse schreden dichterbij. En dus ook de feesten. NOCUS mocht ter gelegenheid daarvan een campagne op poten zetten voor het haarkleuring-gamma van Schwarzkopf en het deed dat, zoals het zelf zegt, in zijn ‘vertrouwde between-the-lines stijl’. 2006-11-04Comment De campagne kreeg als rode draad ‘En je ziet er stralend uit’ en werd uitgerold via een breed opgezette DM-campagne waarvoor NOCUS ondermeer een actiesite opzette op www.enjezieterstralenduit.be. Er werd daarbij een e-mail campagne gerealiseerd waarbij 50.000 vrouwen werden geselecteerd via Permesso en JustForYou met als hoofdprijs een ‘styling-trip’ naar Londen, een personal styling assistente en een shopping budget van 500 euro. Hierbij was de microsite de eindbestemming, uiteraard met de nodige virale wedstrijddimensie. In de sfeer van de timing van de campagne, ‘dos je uit en smuk je op voor de feesten’ zeg maar, zocht NOCUS ‘in the field’ een samenwerking met een andere partij waarmee de doelgroep kon worden bereikt. Die partner werd kledingketen JBC dat de komende weken aan zijn klanten een kortingsbon voor de producten van Schwarzkopf aanbiedt aan de kassa. Ook hierbij wordt verwezen naar de actiesite. Bedoeling van de campagne is naast de verhoging van de merkbekendheid en merkvoorkeur het verwerven van profielen. www.nocus.eu Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address