Met Stellar en Wavemaker heeft  Côte d`Or België de Rode Duivels aangemoedigd op Instagram

In 2021 begeleidt het influence marketingagentschap Stellar voor het 2e jaar op rij samen met het digitale agentschap Wavemaker het merk Côte D`Or bij zijn Belgische influencer-campagnes op de sociale netwerken.

post-image-3

Voor de Europacup heeft Côte d`Or, dat partner is van de Rode Duivels, via de "We Go For Gold"-campagne opnieuw beroep gedaan op twee partners om een creatieve influencer-campagne te lanceren.

Enkele weken lang heeft Stellar de communicatiecampagne "We Go For Gold" op de sociale netwerken aangepast. 31 Belgische micro-influencers werden uitgedaagd om in een video de duivel te tonen die in hen zit en de creativiteit nog te verhogen om het nationale team aan te moedigen: met fan-artikelen, druminstrumenten, de kreet "We Go For Gold" die speciaal bedacht werd voor de #wegoforgold-campagne en uiteraard ook met de chocolade van Côte d`Or. Zij moesten daarbij hun familie, vrienden en hun volgers aanmoedigen om deel te nemen aan een wedstrijd waarbij zij elke week een prijs konden krijgen en zo ook hun steun konden betuigen door België met de strijdkreet naar goud te schreeuwen.

Back to top button
Close
Close