Universem bouwt zowel team als expertise verder uit

Het digital marketing consulting bureau zet een aantal belangrijke stappen in zijn verdere groei.

post-image-3

Concreet neemt Séverine Sacré (voorheen Digital Marketing Team Leader bij Universem) de nieuwe functie van Head of Client Experience op. Hiermee bevestigt Universem de focus op de lange termijn digital marketing strategie en support van hun partners. Amandine Duchesne groeide door van consultant tot de nieuwe Head of Analytics. Daarnaast vervoegt ook Jean-Francis Gothuey (ex-OMD) het team als Head of SEO. “Ik kijk er enorm naar uit om het bestaande, en trouwens goed onderlegde, Universem team van SEO-experten nog verder te trainen en te ondersteunen om zo onze SEO-kennis, -projecten en -klanten naar een hoger niveau te brengen”, aldus Gothuey.

Recent mocht Universem nog enkele mooie namen zoals bijvoorbeeld MeDirect, FUN, PointCarré en Trafic verwelkomen. Als kers op de taart trok Universem ook nog 2 nieuwe Digital Marketing Team Leaders aan, namelijk Mathieu Loyez (ex-Laperre (Sonova Group)) en Guillaume Morghen (ex-Walibi Belgium), samen met meerdere nieuwe consultants in SEO, online advertising en web analytics.

Maar hiermee stop het niet. Universem werft nog meer nieuwe collega’s aan om zijn recentste groeistoot te bestendigen.
Interesse? https://be-nl.universem.com/ons-agentschap/werken-bij-universem

Back to top button
Close
Close