Izoard: het digitale mediabureau dat zich toelegt op KMO’s

De huidige context maakt dat alsmaar meer KMO’s hun online aanwezigheid uitbouwen, wat dan weer met nieuwe, specifieke noden gepaard gaat. Helaas hebben de leiders van deze KMO’s het vaak moeilijk om zich een weg te banen in het ecosysteem van agencies.

post-image-3
Hoe trek je volk naar je website? Hoe boost je je online verkoop? Hoe krijg je kwalitatieve leads? Hoe zet je een relevante digitale-mediastrategie op poten?
 
Om die uitdagingen het hoofd te bieden, leek het evident om bureau op te richten dat zich helemaal wijdt aan de vragen van KMO’s. Een agency aangepast aan hun noden, hun verwachtingen op vlak van begeleiding en hun budgetten.
 
België telt meer dan 1 miljoen KMO’s. Volgens een recente studie is 22% van hen zinnens om hun marketingbudget in 2021 op te krikken. En het digitale luik krijgt een prominente plek in hun te ontwikkelen kanalen.
 
Izoard biedt dezelfde diensten als een groot bureau, maar dan op maat van een KMO: SEM, SEA, paid social media, display, programmatic… Kortom alle tools om hun nood aan zichtbaarheid en performantie aan te pakken.
 
Aan het hoofd van dit nieuwe agentschap staan experts met vele jaren ervaring in het Belgische digitale-mediamilieu. Enerzijds is dat Nicolas Hannecart, die meer dan acht jaar meedraaide in het management van Iprospect, deel van de Dentsu groep, maar ook aan de knoppen zat bij Orange Belgium. Anderzijds Julien Delbauve, die over de jaren al heel wat bedrijven hielp om hun performance op vlak van media en digitale kanalen te verbeteren.
 
Beiden werkten bij media-agentschap Clicktrust, waar ze samen voor heel wat projecten tekenden. Dat is overigens waar Izoard als project het licht zag, in het zog van de vele vragen van klanten die buiten de scope van het bureau vielen. Enkele maanden later ziet Izoard het levenslicht als deel van de MTVNetworks groep, waar ook Clicktrust, Mountainview en MVStudio deel van uitmaken.
 
Het duo wordt omringd door een ploeg interne specialisten in elk denkbaar domein en kan rekenen op de steun van de groep om een optimale service te garanderen en bedrijven te begeleiden in de evolutie die ze doormaken.
 
Na amper een paar weken is het team al druk bezig met projecten, onder meer voor zwembadexpert Fiverco, energieleverancier Octa+, vastgoedproject Immobilier Promenade d’Uccle en e-commercebedrijf Beldiamond. Izoard is bovendien op zoek naar nieuwe profielen om de troepen te versterken.
 
Meer op www.izoard.be.
 
Back to top button
Close
Close