Azerion sluit een exclusief akkoord af met Dailymotion

De kampioen van het genereren van inkomsten uit reclame heeft een exclusief partnerschap afgesloten met het streaming videoplatform over de `in-stream` en `out-stream` display-inventaris op de Belgische markt.

post-image-3
 Volgens het contract dat de twee bedrijven afsloten zal de `in-stream` en `out-stream` display reclame-inventaris van Dailymotion in Nederland, België, Italië, de Scandinavische landen (Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken) en Luxemburg exclusief beschikbaar zijn via Azerion en wel via zijn eigen programmatic platform Improve Digital.
Het nieuwe partnerschap moet Azerion ook toelaten om zijn positie in de amusements- en digitale reclamesector te versterken, door "zijn aanbod naar een hoger niveau te tillen voor de adverteerders en media-agentschappen, en dat via zijn programmatic platform Improve Digital".
Een programmatic buying platform waarmee de kopers rechtstreeks toegang hebben tot de premium inventaris van Dailymotion en tot meer dan 20.000 uitgevers-partners, die content verdelen via de Dailymotion-player.
Met meer dan 100.000 adverteerders en duizenden uitgevers beheert het programmatic platform meer dan 1,6 triljoen transacties per maand.
"Dit partnerschap weerspietelt onze overtuiging dat wij directe, exclusieve en vaste doelgroepen kunnen leveren aan marketingspecialisten. Doordat Dailymotion toegankelijk is via ons SSP Improve Digital kunnen wij het globaal aankoopproces vereenvoudigen", verklaarde Sandra Yassaka, Vice President Partnerschappen bij Azerion.
Het streaming platform heeft sinds 2015 zijn strategie aangepast om de gebruikers betrouwbare bronnen voor content te bieden, door contracten af te sluiten met verschillende Triple A leveranciers zoals Universal Music, CNN, MBC, Vice, enz.
Het Franse YouTube telt vandaag een 300 miljoen maandelijkse gebruikers, die 3 miljard views per maand genereren.
 
 
 
 
 
 
Back to top button
Close
Close