Home/Advertorial/In samenwerking met MediaCom en Belgische artiesten lanceert Adidas zijn End Plastic Waste-campagne In samenwerking met MediaCom en Belgische artiesten lanceert Adidas zijn End Plastic Waste-campagne De nieuwe Stan Smith basket bestaat voor de helft uit gerecycleerde materialen 2021-04-07Comment De nieuwe campagne die MediaCom gemaakt heeft voor Adidas om de verkoop van de nieuwe Stan Smith-basket te promoten, , werd uitgerold op een doek voor het Koninklijk Museum voor Schone Kusten in Antwerpen. Dit doek diende als "canvas" waarop drie Belgische artiesten -Cash, Pink Panthere Paints en Lucia- de positionering van Adidas met "End Plastic Waste" konden interpreteren. De structuur van de opstelling bestaat zelf uit gerecycleerde PET-flessen, en het doek zal gerecycleerd worden tot 80 tote bags. De campagne werd bedacht en uitgewerkt door Creative Systems, het interne creatieve team van MediaCom, samen met blowUP en Outsight. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address