Eerste mobiele campagne op PlazZza is voor Samsung

Samsung lanceerde vorige week een mobiele marketing campagne met een zeker primeurgehalte. Het is immers de eerste keer dat voor zo een actie gebruik gemaakt wordt van PlazZza, de gezamenlijke portaalsite van de mobiele operatoren voor mobiele websites (lees ook hier over PlazZza).

post-image-3

Samsung werkte voor de realisatie van de campagne samen met MobileWeb.be en met het Nederlandse bureau Mocreate.

De actie draait rond de lancering van een nieuwe Samsung GSM, de E500, die mikt op een vrouwelijk publiek. Een print actie in bladen als Flair, Libelle en Télémoustique roept de consument op om mobiel te reageren via PlazZza en de 4444 SMS-dienst.

Wanneer de geïnteresseerde een gratis SMS met de code ‘Samsung’ stuurt naar shortcode 4444 ontvangt hij een link naar de mobiele website op PlazZza, de Samsung Fun Club. Daar vindt hij of zij naast info over de nieuwe GSM ook een wedstrijd waarmee een toestel kan worden gewonnen.

De case wordt getoond op het mobiele marketing event  van Mobileweb.be later op de week.

Back to top button
Close
Close