Het Top 100 Full Report 2021 is eindelijk beschikbaar!

De Covid-19-storm heeft onze economie in 2020 hard getroffen, en de digitale sector bleef niet gespaard. Ontdek het nieuwe klassement van de digitale agentschappen in België.

post-image-3

Deze studie maakt een grondige analyse van de impact van de crisis op de sector in zijn geheel, terwijl er ook een verrijkend licht geworpen wordt op de belangrijkste winnaars en verliezers van de pandemie, en de segmenten van de digitale expertises die de sector in 2021 zullen aandrijven.

Dankzij deze nieuwe editie van het "Full Report 2021" komt u te weten hoe de digitale agentschappen zich gedragen hebben in het jaar 2020. Wat hun groei- of terugvalpercentage was, de totale verwachte verliezen, de agentschappen uit het klassement die het meest getroffen werden en de spelers die het minst de impact voelden. Verschillende spelers uit de sector geven hun perspectief op het verwachte groeipercentage voor 2021 en de kansen die er post-Covid te rapen vallen.

Het onderzoek stelt ook verschillende adverteerders voor zoals Telenet, Fnac/Vandenborre, Carrefour, Burger King, … die een blik geven op de manier waarop zij 2021 aanpakken. Dit alles wordt aangevuld met interviews met experten van bedrijven als Teamleader, Knewledge, Clicktrust, FCR Media, … en ook met enkele gedetailleerde `client cases` waaronder de winnaars van de Mixx Awards.

Een gedetailleerd en becijferd rapport van een honderdtal pagina`s. Een goede analysetool om 2021 ondanks de woelige tijden goed aan te vangen.

Ontdek de inhoudsopgave en bestel nu reeds uw onderzoek via: https://digimedia.be/shop_form.php?lng=nl&id=4

 
 
 
 
Back to top button
Close
Close