Home/Campaigns/Geïntegreerd digitaal lead-systeem voor Ford op het autosalon Geïntegreerd digitaal lead-systeem voor Ford op het autosalon In januari begint een nieuwe editie van het autosalon, het klassieke reclamehoogtepunt voor de lokale auto-industrie. Het eerste bedrijf dat in de aanloop naar het salon uitpakt met een aankondiging is communicatiebureau idMedia uit Oosterzele. 2007-01-01Comment Het bedrijf ontwikkelde immers een Lead Management System voor Ford dat gebaseerd is op een draadloze toepassing. MinusOne, zoals het ding heet, registreert via een PDA-toepassing de gegevens van geïnteresseerde bezoekers aan het salon. Die gegevens worden gekoppeld aan geografische data zodat de dichtstbijzijnde verdeler van het merk (of de dealer naar keuze) op de hoogte wordt gebracht van die interesse. De bezoeker krijgt een gepersonaliseerde e-mail of brief met de info over het automodel van zijn voorkeur en een automatische SMS dankt hem bij het verlaten van de stand van Ford voor zijn bezoek. De integratie gaat nog verder: de dealers en mensen van Ford kunnen immers via een webapplicatie nadien alle rapporten opvragen en nieuwe leads aan het LSMS toevoegen. http://www.idmedia.be/ Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address