Voor de lancering en introductie van de Prima Donna Soul staken Mediaplus en Mediahuis

The Pool de koppen samen en bedachten een nieuwe videoreeks voor De’Longhi.

post-image-3

De setting? Een koffiebranderij. Deze locatie straalt vakmanschap uit en er hangt een artisanale sfeer die bijdraagt aan de look en feel van de video. De premium toestellen van De’Longhi passen perfect in dit decor. De video’s brengen informatieve, leuke en interessante dialogen tussen de koffiebrander en de barista. En zorgen ervoor dat de passie voor de perfect gebrande koffieboon en de liefde voor de betere kop koffie van het scherm spat. Naast online aanwezigheid worden ze ook als infomercials ingezet op Njam. 

Ter versterking van de campagne werd ook gewerkt aan online native artikels die momenteel te bekijken zijn op de websites van Mediahuis en meer duiding en achtergrondinfo brengen.

Ontdek een van de video’s op https://bit.ly/36VoqEF

Contact

Nancy Delhalle, CMO, n.delhalle@serviceplan.com, +32 (0)488 288 361.

Mediaplus Group

The Mediaplus Group is the largest independent and partner-managed media agency in Germany, with offices in Munich, Hamburg, Cologne and Frankfurt as well as branches in Amsterdam, Vienna, Zurich, Brussels Paris, Dubai and Milan. Mediaplus combines traditional media planning with expertise in digital media, geo-media, CRM, research and neuromarketing.  Ever since it was founded in 1983, Mediaplus has been consistently synonymous with innovative and creative media management, strategic media concepts, efficient media purchasing and a results-oriented approach involving professional market and media research, both nationally and internationally. The agency now has around 350 employees working on behalf of clients such as Torfs Schoenen, ZipCar, Weight Watchers, Essent, Kom op Tegen Kanker,…, upholding our guiding principle that Mediaplus is the “innovation agency for brand-individual media”.

Back to top button
Close
Close