Home/Campaigns/De interactieve tutten van Snow: 140.000 bezoekers in één week De interactieve tutten van Snow: 140.000 bezoekers in één week Met de lancering van de nieuwe luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines ging naast een website (gebouwd door Emakina) uiteraard ook een hele campagne van start. Die is van de hand van LG&F met een interactief luik van de hand van Snow, de interactieve poot van het bureau. 2006-11-10Comment Dat Snow daarbij gebruik maakte van een teaser onder de vorm van uit de kluiten gewassen fopspenen die her in grote steden werden verspreid, was u allicht niet ontgaan. Het mysterie van de tutten werd druk becommentarieerd op diverse plaatsen en kreeg op internet een verlengstuk in een fake onderzoek onder leiding van ene Ted Fletcher die op grotetut.be zijn analyse deed en getuigen aan het woord liet. Tijdens de campagne, die één week duurde, kreeg de campagnesite 140.000 unieke bezoekers over de vloer waarvan 4.000 er – zonder enige aangekondigde incentive – mee deden aan de wedstrijd ‘waar valt de volgende tut’, die gebruik maakte van Google Maps. Het online luik bestond verder uit een bannercampagne. De website werd ontwikkeld door de mensen van Snow in samenwerking met Nascom. http://www.grotetut.be/ Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address