Ogilvy Social.Lab leidt de derde lichting van de BOCA awards

De winnaars van de derde lichting van de BOCA Awards brengen ons naar Brussel en Antwerpen.

post-image-3

Ogilvy Social.Lab heeft twee BOCA awards ontvangen: een Gold in de categorie `Best Promotion Strategy` voor FPS Chancellery of the Prime Minister, met de case `Belgium, Uniquely Phenomenal` en een Craftmanship award in de categorie `Best Use of Social Media in a Content Program` voor Carrefour met de case `The Affordable Banana`.

Engie behaalde een Silver award in de categorie `Best Distribution Strategy` voor de case `Sweet & Smart Home` en een Craftmanship award in de categorie `Best Video Series` voor "Iedereen UPtimist - Tous UPtimistes`. Mirum Belgium en Propaganda ontvangen elk een BOCA Silver: Mirum Belgium in de categorie `Best Content Marketing Program B2C`, voor Panasonic, met de case `eneloop [RE]charge journey` en Propaganda in de felbegeerde categorie `Highest Conversion Response` voor Cera met hun case `CeraScoop & CeraSelect`.

The Oval Office behaalt deze week de enige Bronze award in de categorie `Best Content Program Not for Profit` voor ABVV-Metaal, voor de case `Social elections campaign`.

DPG Media behaalt 3 Craftmanship awards: een in de categorie `Best Stand-alone, Special Topic Publication` voor Dove (Unilever) met de case `#ShowUs`,  een tweede in de categorie `Best Use of Content in a Campaign` voor Dash (P&G) met `#sharetheload`, en een derde in de categorie `Best Content Design` met de case `De wet van Eustachius``, die ook de Press Award krijgt.

U zal kennis kunnen maken met het compleet overzicht in de BOCA Annual, die op 1 december online zal verschijnen op  acc.be en  custo.be  De gedrukte versie zal op 4 december meegestuurd worden met de Sparkle van Bpost.

Back to top button
Close
Close