Home/Focus/Ogilvy Social.Lab leidt de derde lichting van de BOCA awards Ogilvy Social.Lab leidt de derde lichting van de BOCA awards De winnaars van de derde lichting van de BOCA Awards brengen ons naar Brussel en Antwerpen. 2020-11-19Comment Ogilvy Social.Lab heeft twee BOCA awards ontvangen: een Gold in de categorie `Best Promotion Strategy` voor FPS Chancellery of the Prime Minister, met de case `Belgium, Uniquely Phenomenal` en een Craftmanship award in de categorie `Best Use of Social Media in a Content Program` voor Carrefour met de case `The Affordable Banana`. Engie behaalde een Silver award in de categorie `Best Distribution Strategy` voor de case `Sweet & Smart Home` en een Craftmanship award in de categorie `Best Video Series` voor "Iedereen UPtimist - Tous UPtimistes`. Mirum Belgium en Propaganda ontvangen elk een BOCA Silver: Mirum Belgium in de categorie `Best Content Marketing Program B2C`, voor Panasonic, met de case `eneloop [RE]charge journey` en Propaganda in de felbegeerde categorie `Highest Conversion Response` voor Cera met hun case `CeraScoop & CeraSelect`. The Oval Office behaalt deze week de enige Bronze award in de categorie `Best Content Program Not for Profit` voor ABVV-Metaal, voor de case `Social elections campaign`. DPG Media behaalt 3 Craftmanship awards: een in de categorie `Best Stand-alone, Special Topic Publication` voor Dove (Unilever) met de case `#ShowUs`, een tweede in de categorie `Best Use of Content in a Campaign` voor Dash (P&G) met `#sharetheload`, en een derde in de categorie `Best Content Design` met de case `De wet van Eustachius``, die ook de Press Award krijgt. U zal kennis kunnen maken met het compleet overzicht in de BOCA Annual, die op 1 december online zal verschijnen op acc.be en custo.be De gedrukte versie zal op 4 december meegestuurd worden met de Sparkle van Bpost. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address