Home/Campaigns/Brussels Airlines: nieuw logo + merk = nieuwe website Brussels Airlines: nieuw logo + merk = nieuwe website Beursgenoteerd webagentschap Emakina laat weten dat het de webstek van Brussels Airlines heeft gebouwd. Een website die ongetwijfeld dezer dagen veel volk zal trekken omdat het meteen ook de online bestemming is van de nieuwe luchtvaartmaatschappij die is ontstaan uit het huwelijk tussen Virgin Express en SN Brussels Airlines. 2006-11-08Comment Over die nieuwe naam en de daaraan verbonden corporate identity was veel te doen de jongste dagen. Zo speculeerden sommigen dat het fusiebedrijf wel eens door het leven zou kunnen geven als Sabena. Niet dus. Brussels Airlines serveert naast het kersverse logo en identiteit van de maatschappij een nieuwe dienst die onder de naam ‘Manage My Booking’ de mogelijkheid biedt aan de reiziger om bepaalde aspecten van zijn boeking (zoals de vlucht, de maaltijd, zijn favoriete plekje aan boord) te wijzigen. De webstek geeft ook uitleg over de twee commerciële formules die de fusiemaatschappij biedt: b.flex en het low-cost b.light. Emakina tekende eerder al voor de site van SN Brussels Airlines. www.brusselsairlines.com Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address