Digital First: Mediascale opnieuw op de afspraak!

De belangrijkste speler in programmatic advertising neemt ook dit jaar deel aan Digital First.

post-image-3

Mediascale zal op 25 en 26 november eerstkomend aanwezig zijn op Tour & Taxis voor de nieuwe editie van Digital First. Het bedrijf biedt diensten aan voor het programmatic buying van advertenties, en brengt zo uitgevers en adverteerders met elkaar in contact. Mediascale kent veel succes en telt tot zijn klanten de Franse tv-zenders, waarvoor het onlangs een platform bedacht heeft voor het beheer van toestemmingen, Decathlon, het Guggenheim Bilbao Museum en Weightwatchters.

Enzo Ricciulli, Managing Partner van Mediascale Benelux, zal zijn expertise delen met het publiek rond het thema "Data and loyalty: it`s a match!". De professional zal hiermee het belang aantonen van data en hun effect op het dagelijkse werk en het gedrag.  Hij zal ook de manier belichten hoe om te gaan met die twee, om ze zo relevant mogelijk te activeren.

Ontdek nu meteen alle sprekers en wacht niet om uw plaats te reserveren.

 

Back to top button
Close
Close