Telenet Business werkt samen met TBWA en steekt de ondernemers een hart onder de riem

Geconfronteerd met de Covid-19 crisis betuigt het telecombedrijf zijn steun aan de Brusselse ondernemers via een inspirerende campagne, in samenwerking met TBWA.

post-image-3

Geconfronteerd met de exponentiële verspreiding van Covid-19 in België en de daaruit voortvloeiende gezondheidsmaatregelen, wilde het telecommunicatiebedrijf Telenet Business zijn steun betuigen aan de ondernemers.

Telenet had reeds  alles in het werk gesteld om de Brusselse ondernemers te helpen, door een 24/7 technische assistentie aan te bieden, persoonlijke service en onuitputtelijke toewijding. Nu wil het bedrijf de ondernemers een hart onder de riem steken via een inspirerende campagne, uitgevoerd in samenwerking met TBWA.

Verschillende portretten, gefotografeerd door Antoine Melis, belichten het werk van de Brusselse ondernemers, terwijl 3 radiospots met geluidseffecten, opgenomen in het centrum van Brussel, de campagne ondersteunen. Die spots zijn opgenomen tijdens de ploegenwissel, op de uren dat de hoofdstad gaat slapen of zachtjes wakker wordt.

Paul-Antoine Bertin, een jonge kok en oprichter van het restaurant ÖTAP, heeft zich dus laten fotograferen, net zoals Lore Tiebout, oprichtster van de GRUUN planten- en koffieshop. Ook Anneleen en Michiel Van Meervenne, oprichters van de eerste Belgisch snack met krekels KRIKET, en Denys Van Elewyck, oprichter van de Brasserie En Stoemelings, werden in het kader van de campagne vereeuwigd in portretten.

Back to top button
Close
Close