Home/People/Mediaplus en Mediascale : nieuwe structuur en leiding Mediaplus en Mediascale : nieuwe structuur en leiding De toekomstige uitdagingen in de communicatie-sector in het algemeen en de mediasector in het bijzonder nopen ons ertoe om onze agency-structuur binnen de Serviceplan Groep te herzien en voluit in te zetten op de digitale ontwikkelingen en de evoluties in de wereld van data en al haar toepassingen. 2020-06-01Comment Sinds 2016 hadden wij een agency in de Benelux groep, die zich specifiek toelegt op het gebruik van data, met als toepassingsgebieden programmatic advertising en business intelligence in een bredere zin. In het licht van al die ontwikkelingen lijkt het ons logisch om deze 2 agencies binnen onze groep dichter bij elkaar te brengen, en op deze manier ons volledig media-aanbod te professionaliseren en te vervolledigen. En dit door beroep te doen op alle optimalisatiemogelijkheden die het data-landschap ons aanbieden, en door innovatie in research en intelligence. Het lijkt ons dan meer dan logisch om vandaag de leiding van zowel Mediascale en Mediaplus in de handen te laten van Regis Watrisse en Enzo Ricciulli, respectievelijk in onze groep sind 2012 en 2014 en als partners van Mediascale sinds de zomer van 2016. Beiden worden onze partners voor Mediascale en Mediaplus met onmiddellijke ingang. Beide partners zullen worden bijgestaan in het verder ontwikkelen van de Serviceplan-mediapropositie, door Damien Nicolas (ex-Group M, ex-Zenith/Publicis Media), Delphine Goor (ex-OMD), Olivier Renson (ex-Actiris) en Alice Lee (Mediascale). Damien Nicolas zal de digitale transformatie van onze media-offering verder realiseren en zal met zijn transversale functie, media connecteren met de andere digitale disciplines in het House of Communication. Delphine Goor wordt verantwoordelijk voor alle off line mediakanalen en zal hier zorgen voor een innovatieve wind. Olivier Renson zal alle digitale kanalen, social paid, Google Search en klassieke digitale deals verder uitbouwen. Alice Lee wordt na 3 jaar ervaring bij Mediascale, verantwoordelijke voor het volledige programmatic product binnen de Serviceplan Group in België. Enzo Ricciulli zal als partner het volledige BI-gamma verder ontwikkelen en zorgen voor de internationalisering van het Mediascale-aanbod binnen de groep. Regis Watrisse zal met zijn lange ervaring als performance marketeer, een belangrijke rol spelen als consultant bij onze key-accounts binnen onze media-offering in België. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address