Home/Campaigns/Emakina en Isobar: Best Case bij IAB Efficiency Awards Emakina en Isobar: Best Case bij IAB Efficiency Awards Eind vorige week organiseerde het IAB een nieuwe editie van zijn Efficiency Awards. We waren er zelf niet bij maar kregen van Emakina een persberichtje binnen dat het samen met mediabureau Isobar een Best case binnenrijfde voor een online game, GB Caddy Gratis. 2005-06-25Comment Het spel, te bekijken op http://gb.emakina.net, registreerde in twee weken meer dan 200.000 spelletjes. Het spel brengt de surfer binnen in een virtuele GB supermarkt waar hij met zijn winkelkar op zoek kan naar de promotie-producten en daarbij moet robots ontwijken. De prijzen: aankoopbonnen en Happy Days-punten. Zeg maar een nauwe integratie tussen het interactieve spel en de winkels en het getrouwheidsprogramma. Bedoeling van de campagne was overigens om iets op te zetten rond de jaarlijkse klantendag van GB waarbij op de verantwoordelijke voor de gezinsaankopen wordt gemikt. Emakina geeft nog enkele cijfers. Tussen 25 juni en 9 oktober 2005 boekte het spel,volgende resultaten: - 63.586 surfers hebben aan de wedstrijd deelgenomen- 26,1% van de deelnemers heeft zich ingeschreven op de GB-newsletter- In totaal werden er 205.446 spelletjes gespeeld- Elke deelnemer speelde gemiddeld 3,23 spelletjes- Elk bezoek duurde gemiddeld 10’11’’ De campagne werd gepromoot bij MSN en Skynet, ondermeer met een e-mail actie op Permesso en JustForYou, aldus nog Emakina. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address