Home/Campaigns/Special Olympics lanceert nieuwe internationale campagne #alldreamsareequal Special Olympics lanceert nieuwe internationale campagne #alldreamsareequal Het coronavirus houdt ons momenteel allemaal in haar greep. Terwijl iedereen zo goed mogelijk in zijn/haar kot blijft en telewerken de nieuwe norm is, wordt het ook voor de sportwereld een buitengewoon jaar. Langverwachte wedstrijden, die normaal een vanzelfsprekendheid zijn, worden uitgesteld. Kolossale sportevenementen, die zelfs tijdens de wereldoorlog plaatsvonden, moeten buigen voor het Covid-19 virus. Ook de Nationale Spelen, het sportief hoogtepunt waar zo’n 3.400 atleten tijdens het hemelvaartweekend tegen elkaar zouden kampen, werd geannuleerd. Maar net in dit twijfelachtige (sport)jaar floreert de Olympische gedachte meer dan ooit. De droom van alle atleten. 2020-04-23Comment Special Olympics, de Olympische organisatie voor atleten met een verstandelijke beperking, ijvert al jaren voor sociale inclusie door sport. Denk maar aan de in het oog springende campagnes met Kevin De Bruyne en andere topatleten die al dan niet uitgedaagd werden door Special Olympics atleten. Dat de organisatie de komende jaren mag rekenen op de steun van nieuwe sponsor Toyota Motor Europe is dan ook een belangrijk signaal naar de buitenwereld. ‘Het geeft ons een hartverwarmend gevoel dat een grote speler als Toyota Motor Europe zijn schouders onder Special Olympics zet. Met deze samenwerking kunnen we samen verder werken aan de integratie van atleten met een verstandelijke beperking’, aldus Zehra Sayin, CEO Special Olympics Belgium. #alldreamsareequal Het eerste resultaat van dit bijzonder partnership is te zien in de nieuwe ‘All Dreams Are Equal’ campagne. Een campagne die de olympische gedachte en de droom van vele atleten weergeeft door de ogen van Ella. De jonge atleet koestert, net als andere atleten, haar sportieve droom en probeert deze met veel toewijding waar te maken. Alice Devooght (14) uit Deinze vertolkt de rol van Ella en is het gezicht van de internationale campagne. Je ontdekt het filmpje hier. Internationale campagne van Antwerpse makelij Het Antwerpse bureau LDV United (tevens ook de bedenker van de vorige campagnes voor Special Olympics) creëerde deze online film. De campagne #alldreamsareequal werd al volop gedeeld via de global kanalen van Special Olympics, topatleten van over heel de wereld en de Belgische Dieter Coppens, Tia Hellebaut, Henny Seroeyen, Francesca Vanthielen, Evy Van Acker en Tomas Van Den Spiegel. #alldreamsareequal Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address