Nieuwe budgetten en blog voor Nocus

Het Hasseltse burea Nocus laat weten dat het een aantal belangrijke budgetten heeft binnengehaald. Een daarvan is het budget van Schwarzkopf Colors, uit de stal van Henkel. Nocus mag voor de feestperiode een online actie voor het merk op het getouw zetten.

post-image-3

Ook Nutroma (uit de Friesland Foods groep) vertouwde zijn budget (voor 2007) aan het Hasseltse bedrijf toe, evenals Java Fresh, luidens het persbericht “een neefje” van Java Food & Coffee in de vorm van een B2B versplatform, met volledige merkontwikkeling.

Grote baas Nick Decrock ziet in de nieuwe budgetten het bewijs dat “door een weloverwogen aanpak en een inventieve communicatiemix” ook kleinere bureaus hun plaats kunnen veroveren. Unique Selling Proposition daarbij: “de between-the-line aanpak en de creatieve stoutmoedigheid”. Sleutelwoorden:  life time value en Return on Customer. Of zoals Decrock vergelijkend illustreert: “Niet de verleidelijke, achteraf duur betaalde one-night-stands, maar wel een gelukkige liefdesrelatie, dat is waar wij, onze klanten en hun consumenten vandaag voor gaan.”
 
Noteren we nog dat ook Nocus nu een blog heeft op
www.nocus.be/candyblog

www.nocus.eu

Back to top button
Close
Close