Home/Campaigns/P&G test iDTV met Ogilvy P&G test iDTV met Ogilvy Pampers. Het luiermerk is meteen het eerste merk uit de stal van P & G dat in ons land de mogelijkheden van interactieve TV test. Het concept blijft in deze eerste testfase vrij eenvoudig. 2006-10-16Comment Wie op de fameuze rode knop duwt tijdens de recente Pampersspot wordt naar de iDTV minisite geloodst (in het jargon een DAL of Dedicated Advertiser Location) waar de (content van de) website van Pampers (www.pampers.be) wordt gepromoot en waar de kijker kans maakt op een prijs. De P&G actie loopt op VTM, Kanaal 2, VT4 en VijfTV. Het bedrijf wil nagaan hoeveel mensen die rode knop ook effectief gebruiken, hoeveel er ingaan op het aanbod en of de promotie voor (de inhoud van de) Pampers-site binnen de DAL de trafiek naar de Pampers-webstek vergroot, waar dan weer een nieuw contactmoment optreedt. Er werd ook gedacht aan de niet-iDTV-bezitter. Hij of zij kan meedoen aan de wedstrijd (hoofdprijs 6 maanden Pampers) via SMS. De ontwikkeling van de DAL van Pampers gebeurde mee door Paratel. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address