Waldo Smeets van Adobe op de main stage bij Digital First

De conferentie van Waldo Smeets, Head of Solution Consulting bij Adobe, heeft als titel "The Future of Customer Experience Management is now!"

post-image-3

De gebruikers kopen geen producten meer, zij kopen ervaringen. Om die uitdaging aan te gaan helpt Adobe de bedrijven om makers van sterke, gepersonaliseerde ervaringen te worden. Uitzonderlijke ervaringen bieden vereist dat men alles herdenkt, van de creatie van content tot de verspreiding ervan. Om daarin te slagen moeten de marketingspecialisten alles weten over hun klanten, anticiperen op hun behoeften en hen ervaringen zonder gelijke brengen op alle schermen.

In de voorbije 10 jaar heeft Waldo Smeets verschillende grote Europese merken geholpen om hun online strategie uit te werken en een online klantervaring te ontwikkelen die het verschil maakt. Waldo is gespecialiseerd in het implementeren van innovatieve digitale marketingoplossingen, zowel op commercieel als technisch gebied.

Waldo Smeets zal zijn conferentie over het beheer van de klantervaring (CXM of customer experience management) op 16 oktober om 11u40 geven op de main stage van Tour & Taxis.

Kom naar Digital First op 16 en 17 oktober eerstkomend voor twee uitzonderlijke dagen vol conferenties en ontmoetingen met de digitale sector!

Back to top button
Close
Close