Home/Whitepaper /E-sport : Merken in controle over de joystick E-sport : Merken in controle over de joystick Auxipress publiceert meerdere keren per jaar een white paper over een specifieke snel evoluerende mediatrend (‘fake news’, nieuwe technologieën, enz.). De eerste paper van het jaar zet e-sport in de schijnwerpers. Een discipline die vaak wordt vernoemd maar nog steeds onbekend is voor het grote publiek. 2019-06-12Comment In de afgelopen jaren is de interesse in e-sport onvermijdelijk toegenomen. Het is momenteel een onontbeerlijk thema en dit vanwege de recente ontwikkelingen alsook de vooruitzichten voor een sterke groei. 2019 zal een opmerkelijk jaar worden aangezien de e-sport cultuur momenteel aan het transformeren is van een nichemarkt naar een publiek fenomeen. Grote investeringen werden doorgevoerd, nieuwe structuren zijn gecreëerd en de discipline zelf begint langzaamaan meer en meer aandacht te trekken van populaire stakeholders. De ontwikkelingen binnenin deze discipline alsook de invloed die het heeft op zijn omgeving verdienen zeker meer aandacht. Het doel van deze white paper is dan ook om een beter inzicht te verkrijgen rond dit fenomeen en zijn aanverwante troeven en opportuniteiten. Vertrekkende van de oorsprong maar met een sterke focus op het Belgisch landschap analyseert dit dossier de kansen en uitdagingen die hiermee gepaard gaan. Om deze white paper te downloaden, klik hier Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address