John de Wever start als nieuwe marketing director bij The Reference

Het managementteam van The Reference verwelkomt John De Wever als nieuwe Marketing Director. De door de wol geverfde marketing- en communicatie-expert sluit zich aan bij de leiding van het Gentse digital agency en rapporteert aan CEO Anja Cappelle.

post-image-3

De Wever brengt ruime ervaring mee uit de telecom-, uitgeverij- en retailsector. Hij werkte onder meer voor Proximus, Standaard Uitgeverij, Uitgeverij Lannoo, Standaard Boekhandel - Club en Samsung, waar hij Head of Digital Experience & Advertising was voor de Benelux. De Wever is geen onbekende bij The Reference. Van 2014 tot 2016 ontwikkelde hij er digitale strategieën en leidde hij er digitale projecten voor grote klanten. 

Hij is enthousiast over zijn nieuwe aanstelling: “Dit team en ik ademen hetzelfde DNA. Het was evident dat we vroeg of laat terug zouden samenwerken. Het is een mooie uitdaging de sterke positie van dit gerenommeerde agency verder mee uit te bouwen en de duurzame groei ervan te verzekeren. Ik wil dit realiseren vanuit een doelgerichte marketing- en communicatiestrategie met focus op de vernieuwde B2B customer journey”. 

John De Wever volgt Bart Roofthooft op, die Global Head of Marketing Automation & CRM wordt bij Emakina Group, de beursgenoteerde groep waartoe The Reference behoort

Back to top button
Close
Close