Connect with us
woman-sunglasses

Market news

Nieuwe naam voor Whizpr België, Comsquad en Out of the Crowd

Nieuwe naam voor Whizpr België, Comsquad en Out of the Crowd

PR- en marketingbureaus Whizpr België, Comsquad en Out of the Crowd gaan voortaan als All Colors of Communication door het leven. Met deze naamswijziging maakt het bureau duidelijk dat alle aspecten van bedrijfscommunicatie in-house aan bod komen en dat strategie en integratie centraal staan.

Het gaat hier uiteraard over meer dan een naamswijziging.” zegt managing director Kristof De Roeck. “Deze rebranding is een weerspiegeling van hoe wij al enkele jaren bedrijfscommunicatie invulling geven. De overkoepelende eenheid All Colors of Communication staat borg voor de strategische visie en de geïntegreerde aanpak die bij elke vorm van onze dienstverlening centraal staat. Die dienstverlening is opgedeeld in vijf afzonderlijke afdelingen die we vandaag meer autonomie en flexibiliteit willen geven.

De verschillende divisies die All Colors of Communication inkleuren zijn: All Colors of Marketing, All Colors of Public Relations,
All Colors of Branding, All Colors of Content en All Colors of Digital.

1 strategie, 5 zelfstandige divisies

Alle divisies zijn in de All Colors branding betrokken. PR director Elke De Ridder: “Zo benadrukken we de integratie en homogeniteit van onze onderneming over alle afdelingen heen. Daarnaast maken deze eenheden elk hun naam waar: ze bieden alle aspecten van hun expertise aan. Je kan dus zeggen dat we met onze afdelingen alle tinten van alle kleuren aanbieden.

Marketing director Laurens De Lanoeye verduidelijkt: “Of het nu een gericht PR-project betreft of een doorlopende opdracht voor geïntegreerde marketing, we vertrekken altijd vanuit één centrale vraag: wat wil onze klant bereiken? Wij kijken dan welke vorm van communicatie het meest geschikt is. Zo kan een project bij één afdeling starten en uiteindelijk door drie of meer divisies worden behandeld. Maar evengoed kan het gewoon een klein afgelijnd project blijven. Wat dan de doorslag zal geven? De bedrijfsobjectieven en verwachtingen van de klant en hoe communicatie hiertoe kan bijdragen.

Kristof De Roeck benadrukt verder dat elke divisie weliswaar geheel geïntegreerd is, maar ook volledig zelfstandig kan handelen: “Zo bereiken we het beste van beide werelden: de snelheid van een kleine onafhankelijke cel gekoppeld aan het strategisch inzicht en de slagkracht van een grotere onderneming.”

Gebeten door technologie, lifestyle en bouw

All Colors of Communication blijft ook na de rebranding gefascineerd door alles wat met technologie te maken heeft, met klinkende internationale namen en beursgenoteerde bedrijven in het klantenportfolio. Ook bouw en lifestyle behoren tot de focus. “Wie ons kent, weet dat we al jaren actief zijn in die sectoren”, verduidelijkt Elke De Ridder. “Met onder andere smart home- en verwarmingsspecialisten in de bouw, en hippe smartphone- en gadgetmerken die lifestyle ademen, bouwden we binnen onze verschillende divisies een heleboel hands-on-expertise op.

 

Click to comment

Subscribe to our weekly

Newsletter

Vacatures

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter

To Top