Nestlé kiest Be Connect als één van zijn digitale partners

Het onafhankelijk agentschap Be Connect won de wedstrijd die Nestlé uitschreef voor het beheer van de sociale media van hun merkenportefeuille. Hiermee zijn ze één van de drie nieuwe digitale partners in België.

post-image-3

Be Connect wist te overtuigen met een strategisch voorstel waarin hun visie duidelijk naar voren werd gebracht. Resultaten boeken en creatieve content gaan voor hen hand in hand. De wedstrijd tussen 8 digitale agentschappen resulteert voor Be Connect dus in een uitbreiding van hun bestaande partnerschap met Nestlé. Zo behouden ze de samenwerking voor de merken San Pellegrino, San Pellegrino Fruit Beverages en Contrex en voegen ze hier nu ook Dolce Gusto en Perrier aan toe.

Na een collaboratie van zes jaar is de vernieuwing van het partnerschap dan ook opnieuw een bevestiging van het vertrouwen dat Nestlé stelt in Be connect. Voor het onafhankelijke agentschap is het ook een kans om hun standpunt betreffende de wisselwerking tussen creativiteit en resultaten extra kracht bij te zetten.

Back to top button
Close
Close