Gilles Bindels genomineerd als globale leider voor het partnerschap van Ogilvy met Facebook-platformen

Ogilvy’s geschiktheid in partnerschap is een onmisbaar onderdeel van de ‘Next Chapter”-strategie en weerspiegelt de nieuwe focus van haar wereldwijde creatieve netwerk op grote schaal. Haar grensoverschrijdend doel is om nieuwe methodes in kaart te brengen en zo een meerwaarde te bieden aan de klanten van Ogilvy, door gebruik te maken van de nieuwe OS en zo Ogilvy’s ongeëvenaarde capaciteiten te verbinden met gedifferentieerde, innovatieve vaardigheden, producten en expertises die zich buiten haar netwerk bevinden.

post-image-3

In de positie van globale leider en uitvoerend sponsor voor het partnerschap tussen Facebook en het globale creatieve netwerk van Ogilvy, zal Gilles verschillende werkprocessen leiden en prioriteiten identificeren voor de ontwikkeling van een diepgaand en nauw partnerschap met de Facebookplatformen.

Gilles zal de sterke client cases inzetten die ontwikkeld zijn door Social Lab en  waarmee het bedrijf dienst verleent als lokaal en globaal social media-agentschap sinds meer dan 7 jaar (Philips, Nespresso, IBM…)

De eerste meetings met de top agency leadzijn al achter de rug en de concrete volgende stappen om  Ogilvy te laten fungeren als pionier in het nieuwe Creatieve Programma voor Agentschappen dat recent gelanceerd werd door Facebook, zitten in de finale onderhandelingsfase.

Back to top button
Close
Close