Ajusto kiest Be Connect voor zijn digitale communicatie

Ajusto.be, de webdienst voor klussen aan huis door professionals, heeft aan het digitale agentschap Be Connect, specialist in social media marketing, de opdracht toevertrouwd om de bekendheid van het merk op plaatselijk niveau te versterken en meer kwalitatief verkeer naar zijn website te genereren.

post-image-3

Een verstopte afvoer? Een wasmachine die sputtert? Uw elektrische installatie conform maken in uw nieuw huis? Een nieuwe slimme thermostaat aansluiten op uw elektrische installatie? Om al die problemen van alledag op te lossen, kunt u op de eerste link klikken die Google u voorstelt. Of u kunt een referentie vragen aan de mensen in uw omgeving. Maar u hebt geen enkele waarborg dat die persoon competent, betrouwbaar en snel beschikbaar is...

Ajusto is een dienstenplatform dat particulieren in verbinding brengt met gekwalificeerde professionals die kunnen reageren op uw vraag naar een herstelling, installatie of onderhoud van loodgieterij, elektriciteit, chauffage, ... De offerte wordt in alle transparantie opgesteld en u betaalt online zodra het werk uitgevoerd is.

Sinds begin 2018 is Be Connect belast met het uitbouwen van de digitale bekendheid van Ajusto.be in Belgische steden waar het merk zich uitbreidt. Doel: de zichtbaarheid en reputatie van het merk ontwikkelen en kwalitatief verkeer genereren naar de site Ajusto.be.

Be Connect was verantwoordelijk voor het bepalen van de contentstrategie, het aanmaken van content en ook de mediastrategie, met bijzondere focus op de doelgroepen. De campagnes die het agentschap realiseerde zijn vooral gericht op Facebook, display advertising en digitale radio.

"Het digitale is een kanaal dat zowel strategisch als tactisch is voor de ontplooiing van ons aanbod hersteldiensten aan huis in België. De eerste resultaten (die erg bemoedigend zijn) demonstreren de kracht van het digitale en in het bijzonder van de sociale netwerken, in combinatie met SEA, om een bijdrage te leveren aan onze business doelstellingen. Het laat ons met name toe om geolocale campagnes te ontwikkelen in steden zoals Luik en Antwerpen. Ons doel is duidelijk en ambitieus: Ajusto tegen het einde van dit jaar een nationale herkenbaarheid en zichtbaarheid geven om zijn verdere ontwikkeling te ondersteunen! Het leek ons dan ook essentieel dat wij hiervoor beroep deden op een expert zoals Be Connect", besluit Olivier Delbecque, CEO van Ajusto in België. 

Back to top button
Close
Close