mortierbrigade ziet het groots : twee keer zo groot voor Lotto

Lotto verandert van formule : vanaf 26 mei stijgen je winstkansen van 1 op 25 naar 1 op 11. Dat wil zeggen dat spelers dan twee keer zoveel kans hebben om te winnen. Om die nieuwigheden aan te kondigen, bedacht mortierbrigade de campagne. Het concept draait om verdubbelde kansen en brengt het personage Guy naar voren. Guy komt in verschillende maffe situaties terecht, waarin wordt gedemonstreerd hoe voordelig verdubbelde kansen precies zijn.

post-image-3

Per uitzondering verandert Lotto zijn formule. mortierbrigade kreeg de delicate missie om de spelers in te lichten over deze vernieuwingen in een ​​grote campagne. En daar maakt Guy z’n intrede in het verhaal. Guy is het hoofdkarakter dat in verschillende situaties opduikt die twee keer zo voordelig zijn voor hem. Of het nu om bowlen gaat, of om doelpunten maken.

Op het programma: tv-spots geregisseerd door Jeroen Annokkee, verschillende radiospotjes, affichage, billboards, een digitaal luik en OOH. Het concept '2 keer zoveel’ wordt ook op originele manier gedeclineerd naar social media. De boodschap van de campagne kon niet duidelijker zijn: de nieuwe Lotto, da’s twee keer zoveel kans om te winnen. Omdat het kan.

Back to top button
Close
Close