Onlyhumans wint met luizige campagne op Best Of Activation 2018

Gisteren reikte ACC Belgium opnieuw de Best Of Activation Awards uit, een initiatief van het Expert Center Brand Activation. Digital agency Onlyhumans won er een Bronze BOA-award in de categorie Direct 1:1 Communication voor zijn antiluizencampagne Luiz de liegende luis.

post-image-3

De BOA’s bekronen jaarlijks de beste merkactiveringscampagnes en zijn een goede graadmeter voor de Creative Belgium Awards en het Cannes Festival. Onlyhumans ontwikkelde de winnende campagne voor Elimax, een antiluizenproduct van de Gentse farmagroep Oystershell Laboratories.

De categorie 1:1-awards zetten die campagnes in de bloemetjes die op de meest effectieve manier direct marketing/interactieve communicatie inzetten om een product, dienst of bedrijf te promoten. Dat kan via de klassieke kanalen, digitale media, elektronische of andere vormen van interactieve communicatie. De nadruk ligt op one-to-one-communicatie die klanten duidelijk dirigeert om direct te handelen.

Scholen zijn vaak broeihaarden van luizen. Preventie is dan cruciaal. Het antiluizenmerk Elimax® wou daar een actieve rol in spelen en vroeg Onlyhumans om een creatieve campagne. Met het interactief, educatief spelpakket rond Luiz de liegende luis konden scholen spelenderwijs de strijd aanbinden met de vervelende beestjes. Met ruim 700 bestellingen en een grote respons werden de vooropgestelde doelstellingen ruim overschreden. 

Back to top button
Close
Close