Home/Campaigns/Wunderman Antwerp maakt zegel zonder gezicht voor Child Focus Wunderman Antwerp maakt zegel zonder gezicht voor Child Focus Om vermiste kinderen terug te vinden én hun ouders hoop te geven, mag geen medium onbenut blijven. Dus creëerde Wunderman Antwerp een bijzondere postzegel voor Child Focus. 2018-03-14Comment Zoals elk jaar selecteerde bpost enkele organisaties die hun eigen zegel krijgen. Daarbij Child Focus, dat in 2018 zijn 20e verjaardag viert. Het opvallende ontwerp toont geen bekend of onbekend gezicht, maar een intrigerend leeg silhouet. Het profiel lijkt uit het zegelpapier geknipt te zijn en symboliseert zowel 'het vermiste kind' als de ongebreidelde inzet van Child Focus om kinderen terug te vinden. Tegelijk herinnert de postzegel getroffen ouders eraan dat ze er niet alleen voor staan. De speciale uitgifte is te koop sinds 12 maart 2018. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address