Be Connect haalt Franklin roomijs binnen

Na een competitie werd Be Connect, het in social media marketing gespecialiseerde agentschap, gekozen door Franklin roomijs om de digitale strategie van dit Belgisch ambachtelijk roomijsmerk uit te bouwen.

post-image-3

Sinds 2011 biedt meester-ijsbereider Franklin smaakvolle en authentieke producten aan, vervaardigd zonder toegevoegde suiker en met 100% Belgische producten.

 

Via deze samenwerking met Be Connect wil Franklin zijn Belgische wortels bevestigen, en zijn verkoop verhogen door de distributie op nationaal vlak te versterken. Be Connect zal in het bijzonder verantwoordelijk zijn voor de uitbouw van een "fygitale" strategie, om zo via de buzz in de sociale media het roomijs door een grotere groep fijnproevers te laten ontdekken.

 

"Ons creatief team wil het merk gedurfder laten communiceren en tegelijkertijd zijn 'premium' positie op de markt versterken", beklemtoont Sabrina Bulteau, CEO van Be Connect. "Het gaat er ook om de producten in het noorden van het land beter bekend te maken door de Belgische wortels van het bedrijf uit te spelen".

 

 

Back to top button
Close
Close