Home/Campaigns/McDonald's lanceert 's werelds eerste Tinder-burgers McDonald's lanceert 's werelds eerste Tinder-burgers Kan je verliefd worden op een hamburger? Als het aan McDonald’s ligt wel. Dankzij Tinder. Want wie via de populaire datingapp op zoek gaat naar de ideale partner voor Valentijn, zou wel eens kunnen matchen met Generous Jacqueline of Fancy Francis. Allebei om in te bijten. 2018-02-13Comment Ravissant ziet ze er zeker uit, Generous Jacqueline. Een classy chick. En de geraffineerde Fancy Francis is al even onweerstaanbaar, met z’n subtiel parfum van truffel. Als je van het beefy type houdt, tenminste. En versier je op Tinder een match met hen, dan krijg je een Generous Jacqueline of Fancy Francis menu cadeau bij McDonald’s. Want achter de verleidelijke Tinder-profielen zitten hoogst appetijtelijke hamburgers. Ze horen thuis in het rijtje Maestro-burgers, McDo’s premiumaanbod . Die kregen allemaal een sprekende naam. Zo passeerden onder andere Magnificent Maurice, Glorious Giorgio en Juicy Jane al de revue. De stap naar Tinder was dus niet eens vergezocht. Het voordeel van deze Tinder-date? Fancy Francis of Generous Jacqueline nodigen je ongetwijfeld uit voor een tweede date. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address