Wijs zet in op meer creatieve krachten

Wijs werkt verder aan zijn positie op het kruispunt van communicatiestrategie, creativiteit en technologie. Het voorbije jaar groeide het agentschap opnieuw met 10 fte’s. Daarbij werd het team van UX, development en marketing versterkt, en is er nog plaats voor 12 nieuwe collega’s. “Maar de groei van het creatief team deed ons uitzonderlijk veel plezier”, aldus Geert Troch en Kelly Gevaert, die het team aansturen.

post-image-3

De creatieve cel wordt aangevuld door een team met bakken ervaring in een aantal grote bureaus. Art Director Hanna De Coninck werkte voor Happiness Anywhere en These Days. Copywriter Anton Vander Haeghen werkte onder andere voor DVN, Ogilvy & Social.Lab en Famous Grey. Eigen aan Wijs zal het creatief team zich focussen op de uitwerking van sterke concepten die ondersteund zijn door technologie, en die doordrongen zijn van een ROI- & data-filosofie.

Die geslaagde match wierp zijn vruchten al af voor o.a. Van Marcke, waar het team werkte rond conversational UI in de vorm van de BadBot, en voor Bel&Bo, waar het radiospots met web traffic combineerde. CEO Bart De Waele voegt toe: “We willen stoppen met denken in on- of offline, maar vanuit een overkoepelend communicatieplan de juiste keuzes maken voor onze klanten. En in alles wat we doen, het resultaat kunnen aantonen.”

De stevige groei verloopt volkomen volgens plan, waar Wijs de komende twee jaar naar 100 werknemers wil groeien. Om die reden werd ook het HR team versterkt door HR Business Partner, Franciska Burvenich. Zij neemt de uitdaging aan om alle nieuwe collega’s te vinden. “Er werd ons een office dog beloofd als alle vacatures ingevuld geraken. Solliciteren doe je dus voor een bigger cause”, aldus Franciska.

Back to top button
Close
Close