Customer centricity - wablieft? De bootcamp van 28 november geeft antwoord op al uw vragen

De klant is de grootste rijkdom van uw bedrijf. Maar wat is dat precies, klantgericht of customer centric zijn? Wat zijn zijn voordelen? Hoe integreert u uw klant in het hart van uw organisatie? Al deze vragen zullen beantwoord worden op de Customer Centricity Bootcamp die op 28 november eerstkomend in de namiddag plaats heeft.

post-image-3

De term `customer centricity` is erg trendy. Heel wat bedrijven beweren `customer centric` te zijn, zonder daarom de beslissingen te nemen die deze zelfverklaarde oriëntatie eigenlijk vereist. Net zoals elk ander aspect van de organisatiecultuur, is `customer-centric` zijn wellicht moeilijk te definiëren. Er bestaat niet echt een test of een check-list om te zeggen of u de klant centraal zet.

Wanneer u zich inschrijft op de Customer Centricity Bootcamp, die plaats heeft op 28 november eerstkomend in de namiddag, kunt u 3 verschillende sessies bijwonen, gegeven door Tom De Ruyck, Alain Thys en Geert Martens. U hebt daarna de gelegenheid om deze theorie in praktijk te brengen tijdens een interactieve workshop met de spreker die u het meest geïnspireerd heeft.

U zal advies ontvangen en antwoord op uw vragen over een persoonlijke problematiek. Dit alles in kleine interactieve klassen van maximum 15 personen. Aan het einde van de sessie ontvangt u een diploma dat uw aanwezigheid en uw nieuw vergaarde kennis bevestigt.

 

Ontdek nu meteen het volledige programma van de opleiding en de verschillende sessies.

Aarzel niet, het aantal plaatsen is beperkt!

Back to top button
Close
Close