Home/People/27 nieuwe rekruten stappen in de TBWA-karavaan 27 nieuwe rekruten stappen in de TBWA-karavaan Maak kennis met de nieuwe rekruten van het digitale agentschap van het jaar! 2017-11-10Comment Wat een zomer voor TBWA! De lijst met klanten werd fors uitgebreid: de Delhaize supermarkten, energieleverancier Engie en telecombedrijf Base. Ook de startup Joyn vervoegde de lijst. Tijd dus om nieuwe krachten aan te werven. En het zijn niet minder dan 27 mensen die er in de voorbije maanden bijgekomen zijn. Motion Designers, Event Managers, Content Creators, Accounts, een radiospecialist, een IT-er, een bijkomende creative director, creatieve teams, … Bij dit Digital Agency of the Year 2017 (Mixx Awards 2017) werd de digitale afdeling eveneens versterkt met zorgvuldig geselecteerde specialisten. Een pak nieuwe rekruten dus, met elk zijn specialiteit. Nieuwsgierig naar hun namen? Dit is de volledige lijst: Anne-Sophie Spruyt: Jr Event Manager Rosemarijn Bol Raap: Account Executive Jan Bikkembergs: Head of Digital Production Michael Liekens: Digital Expert Isabelle Hankard: Account Director Florence Gobert: Art Director/Graphic Designer Sofie Gilliams: Jr Content Creator Jolien Van Heyste: Jr Digital Planner Julien Riviezzo: Copywriter Sébastien Verliefde: Art Director Laura De Deurwaerder: Jr Strategic Planner Federico Colella - Motion Designer Anouk van der Wallen: Account Executive Paulien Putman: Jr PR Consultant Sara Verstraeten: Account Executive Frank Marinus: Creative Director Alexandra Crismer: Jr Content Creator Niels Janssens: Event Manager Raisa Vanvoorden: Account Manager Jérémie Goldwasser: Copywriter Ad Van Ongeval: Art Director Joost Postma: IT Helpdesk Raf Debraekeleer: Radio Director Steven Janssens: Creative Director Julie de Troostembergh: Account Executive Vanessa Sponar: Account Manager Christophe Liekens: Designer Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address