Ogilvy & Social.Lab versterkt zijn media-departement

Sinds deze zomer maakt Pierre Quievreux deel uit van het media-departement van Ogilvy & Social.Lab in Brussel. Hij zal enerzijds de media-investeringen van klanten beheren op de Belgische markt en anderzijds de social en digital expertise (data, programmering, etc.) van het bedrijf versterken.

post-image-3

Pierre Quievreux is geboren en getogen in Parijs en begon zijn carrière in 2011 bij KR Media, het tweede grootste media-agentschap in Frankrijk. Daar leerde hij alle kneepjes van sociale media en beheerde hij klanten zoals Decathlon, de Boungrain groep en UPS. In 2015 nam zijn carrière een nieuwe wending. Pierre besloot namelijk zijn eigen social en digital agentschap op te richten in Bogota, Colombia.

Dit jaar keerde Pierre Quievreux terug naar Europa. Hij ging de uitdaging aan het team van Christophe Chantraine, Head of Media bij Ogilvy & Social.Lab België, te vervoegen. Quievreux zal zijn expertise delen om sociale media te integreren in de crossmedia-strategie van adverteerders. Hiermee maakt Quievreux deel uit van een dynamisch agentschap dat wereldwijd actief is. Dankzij de unieke media-expertise van Social.Lab en het creatieve team van Ogilvy, is Ogilvy & Social.Lab een unieke speler op de Belgische markt. 

Back to top button
Close
Close