JUSt.Agency bestuurt voortaan wagens van Lexus

Het Belgische social media agentschap JUSt.Agency breidt verder uit en zal vanaf mei 2017 het merk Lexus begeleiden op haar verschillende social media platformen.

post-image-3

JUSt.Agency blijft verder werken aan de uitbreiding van haar portfolio. Met klanten zoals Proximus, Casa International, Brussels Airport en Unilever, gaat de specialist in social media management er opnieuw een stap op vooruit en stapt het nu de auto-sector binnen met een contract voor de Toyota Group.

Het merk Lexus is als eerste aan de beurt en zal samen met het Brusselse bureau haar social media platformen Facebook en YouTube verder professionaliseren door het verspreiden van relevante boodschappen voor bestaande klanten en potentiële kopers van Lexus-wagens informeren.

 

Managing Director Nico Tempelaere van JUSt.Agency licht toe : ‘We zijn heel blij dat we kunnen samenwerken met een grote speler als Toyota. Op sociale media is er nog heel veel potentieel voor automerken en met ons Social Media 2.0 model zullen we daarom gerichte, lokale en resultaatgeriche acties opzetten om de consument met hun merken te laten connecteren.

 

David Willems, Marketing Director Toyota Belgium vult aan : ‘"We kijken er naar uit om onze Social Media strategie verder te ontwikkelen bouwend op de ervaring en expertise van Just.Agency"

 

Het Brusselse bureau kende vorige jaar een sterke groei en ziet ook in 2017 haar groei verder toenemen. Het aantal medewerkers steeg tot meer dan 20 met onder andere de aanwerving van extra conversation & accountmanagers.

Back to top button
Close
Close