Home/Social networking/Verslind Oreo koekjes met de nieuwe Snapchat Lens Verslind Oreo koekjes met de nieuwe Snapchat Lens Vandaag kunnen Snapchatters in heel België de Oreo lens ontdekken die een hele dag op Snapchat live zal staan. De Lens, de eerste in de Benelux, is een initiatief van Mondelēz International in samenwerking met Isobar België en Carat Nederland, deel van Dentsu Aegis Network, en toont een pak Oreo koekjes op een Snapchatter's gezicht. Gebruikers kunnen real-time de koekjes eten/ontdekken en dit delen met vrienden of via hun verhaal. 2017-04-13Comment Dat Oreo als eerste inspringt op deze nieuwe lokale mogelijkheden binnen Snapchat, is niet zo vreemd. Vorig jaar was Oreo een van de eerste merken in de Benelux met de implementatie van Snapchat Snap Ads. Margaretha Smeets, Communicatie Planner Isobar België: "Een merk als Oreo past perfect bij Snapchat. Lenzen zijn een leuke en unieke manier voor ons om engagement op te bouwen met Snapchat’s doelgroep en om voort te bouwen op onze eerdere Snap Ads campagne." Mihaela Maftei, Brand Manager Oreo Benelux, zegt over de campagne: “Oreo is een modern, hip en uniek merk dat de meeste koekjesfans aanspreekt. Niet alleen is Snapchat op dit moment razend populair, het weerspiegelt ook goed Oreo’s speels merk image. De ontwikkeling van een Oreo lens op Snapchat biedt ons de mogelijkheid om onze consumenten te bereiken met een originele en innovatieve reclame die hen plezier kan bieden.” Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address