Nieuwe talenten bij Bubka

Bubka zette het jaar in met een vliegende start en een rist nieuwe medewerkers.

post-image-3

Thomas Faes ging aan de slag gegaan als accountmanager. Hij was eerder account executive bij Mosquito en KanDesign. Bij Bubka zet hij zijn tanden in totaalcampagnes voor Baloise Insurance, Rode Kruis, Gezinsbond, Randstad en De Voorzorg.

Jessica Vanhoeck is master in de journalistiek en digitale communicatie en specialiseerde zich on the job in content campaign management bij YouAntwerp. Ze coördineert het wereldwijde Stannah-account, Bosto en de merken van Dr Oetker.

Dorien Wilmssen vult het creatief team van Ben Van Asbroeck en Stinus van Grieken verder aan. Ze verdiende eerder haar copy-sporen bij BBDO en Oink. Dorien zet haar talent in voor zowel long copy als social writing.

Raf Van Raemdonck, managing partner, verduidelijkt: “Content en realtime publishing winnen enorm aan belang bij onze klanten. Bubka heeft zijn content-divisie daarom een nieuwe structuur gegeven en stevig uitgebreidt. Alle nieuwkomers kunnen op dat vlak een mooi track record voorleggen.”

Back to top button
Close
Close