Home/Mobile marketing/De nieuwe Kinepolis app: een Belgische mobile experience De nieuwe Kinepolis app: een Belgische mobile experience Kinepolis vernieuwt z’n app en biedt een nieuwe beleving aan. Een gepersonaliseerde ervaring. Niet meer eindeloos scrollen maar snel en stylish door films en zelfs events bladeren. Alles opzoeken over jouw film of Kinepolis event en filmtickets kopen on-the-go. Kinepolis heeft het helemaal begrepen en dat we daar als filmliefhebbers blij om zijn zal niet verbazen. 2017-02-13Comment Meer dan cinema De mobiele app is uit voor Android en iOS. En hij is mighty fine. Vanaf nu kunnen Kinepolisbezoekers ook in de app kiezen uit het uiteenlopende aanbod van films én alternatieve voorstellingen zoals opera, ballet, exposities en andere Kinepolis events. De app is gemakkelijk te gebruiken en het is gewoon de snelste manier om bioscoopkaartjes te kopen on-the-go én hij is gratis. De gebruiker zoekt de aanvangstijden van films op, checkt IMDB-ratings, ontdekt welke films op zijn of haar lijf geschreven zijn. “In de nieuwe app wilden we het onze bezoekers zo makkelijk mogelijk maken. Een one-stop-app voor het bioscoopbezoek en het is een echte ervaring voor bezoekers en fans geworden.” - Stefaan Claes, Int'l CRM & digital marketing director. Hoe bezoekers echte fans worden In het ‘My Kinepolis’-profiel van de bezoeker houdt hij of zij netjes bij welke films of events nog op zijn of haar lijstje staan, welke hij of zij al gezien hebben en wat hun voorgesteld wordt als persoonlijke top 5. De app verzamelt ook alle voordeelkaarten, bewaart de aangekochte tickets in het persoonlijk profiel en onthoudt de voorkeursbioscoop. Dankzij Selligent, ondekt de bezoeker nieuwigheden op basis van de films die men bekijkt en de events die hij of zij bijwoont, die aanleunen bij zijn of haar persoonlijke voorkeur. In de bioscoop zelf scant men de aangekochte tickets in de app. De app werd ook gelanceerd in Spanje, Frankrijk en Nederland en binnenkort worden er nog meer features toegevoegd. Reden te meer om de app te downloaden. Belgisch Development Bazookas, het mobile agency dat de app ontwikkelde voor Kinepolis legt ook hier de focus op de experience. Het doel van de app is om net zoals in de Club Brugge app, de fans aan te spreken of om van bezoekers, echte fans te maken. Kinepolis Cinemas new app from Bazookas on Vimeo. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address