BD myShopi lanceert zijn eigen chatbot voor Sint-Valentijn

De `Promo chatbot by myShopi` helpt u om in een recordtempo van 12 seconden een geschenk te vinden voor Sint-Valentijn.

post-image-3

BD myShopi lanceert, in samenwerking met BotBakery (Hello Agency/The House of Marketing) zijn eigen chatbot myShopi. Die brengt een oplossing voor de gebruiker die op zoek is naar een geschenk voor Sint-Valentijn via online shopping en reclamefolders. De myShopi chatbot biedt tevens op termijn de gelegenheid voor de promotie van kortingbonnen en e-commerce promoties van merken en kleinhandelaars.

Een onderzoek, uitgevoerd door Nielsen in 2016* toont immers aan dat 67% van de gebruikers meer interactie met de bedrijven wenst via messaging. In het geval van de virtuele Sint-Valentijn assistent van myShopi volstaat het om aan te geven of u een geschenk voor een man of voor een vrouw zoekt, wat uw budget is en wat de belangstellingssfeer is van de betrokken persoon. Na enkele seconden toont de chatbot de geschenken die aan de criteria voldoen, en beschikbaar zijn bij de myShopi-partners. De aangeboden reclamefolders (u kunt immers aan de chatbot relevante folders vragen) verwijzen naar de (interactieve) reclamefolder die op myShopi geraadpleegd kan worden.

Dit soort virtuele assistent is meestal gekoppeld aan Facebook Messenger, wat ook het geval is voor de myShopi chatbot; hij laat een rechtstreekse interactie toe tussen gebruikers, kleinhandelaren en merken. Eerder hadden buitenlandse shoppingplatformen zoals Ebay, Kaufda en Spotta al een dergelijk initiatief gelanceerd, maar de `Promo chatbot by myShopi` is de eerste Belgische chatbot in zijn categorie. De myShopi chatbot biedt de beste promoties en de meest recente folders, wat strookt met zijn belofte om de gebruikers besparingen te laten maken, het winkelen te vergemakkelijken en in dit geval een inspiratiebron te zijn.

Back to top button
Close
Close