The Reference tilt Marketing Automation naar een hoger niveau met Marketo

The Reference, een full-service digitaal agentschap met kantoren in Gent en New York, maakt bekend dat het voortaan een Marketo Digital Services Partner is. Marketo, een toonaangevende leverancier van software en oplossingen voor engagement marketing, werd onlangs voor de vijfde keer op rij genomineerd als Leader in CRM Lead Management van het Gartner Magic Quadrant. The Reference is één van de weinige Marketo partners in België.

post-image-3

The Reference koos Marketo als platform voor omnichannel marketing automation om zijn klanten te helpen duurzame relaties met hun eigen klanten en prospecten te ontwikkelen, van acquisitie tot ambassadeurschap. Deze tool is bepalend voor de innovatieagenda van de marketingtechnologie.

Online gebruikers hebben elke dag interactie met marketing automation platforms zoals Marketo. Het is een oplossing die taken of workflows automatiseert en meet, zodat bedrijven de efficiëntie van hun werking kunnen verbeteren en doeltreffender met hun prospects kunnen werken. In zijn eenvoudigste vorm komt het neer op de ontwikkeling van regels die de bedrijfscommunicatie, waaronder e-mail, automatiseren en online ingezonden formulieren behandelen. 

Dankzij dit partnership kan The Reference via Marketo bedrijven helpen met hun vraag- en leadgeneratie campagnes. Dit is een waardevol hulpmiddel voor bedrijven die oplossingen zoeken om hun algemene marketingactiviteit beter te benutten en strategisch advies wensen. Door zijn uitgebreide kennis van online marketing te combineren met een expertise in alle facetten van het Marketo-platform en met resultaatgerichte CRM-oplossingen, kan The Reference organisaties bijstaan die willen uitblinken in digitale marketing.

Back to top button
Close
Close