Update: Web 2.0 community concept voor Ricard

Op deze miezerige herfstdag voel ik me niet echt zonnig maar misschien kan Ricard daar iets aan doen. Het drankjesmerk lanceert immers onder de URL feelsunny.be een user-generated platform.

post-image-3

Feel Sunny is de nieuwe slogan die Ricard enkele maanden geleden lanceerde. Om die boodschap een heel jaar uit te dragen lanceerde het merk een webstek met dezelfde naam waar de surfers ideeën kunnen uitwisselen over feestjes, uitstapjes, evenementen en dies meer.

De site werd begin september al in relatieve stilte gelanceerd en zoekt nu via een persbericht een wijdere bekendheid.

Of Ricard in zijn Web 2.0 aanpak slaagt, laten we aan uw oordeel over.

Surfen naar www.feelsunny.be

Ondertussen leerden we van de Brand Manager van Pernod-Ricard dat de site van de hand is van Duval Guillaume E, de interactieve poot van Duval Guillaume (de spots, abribuscampagne en POS-materialen zijn ook van Duval).

De Brand Manager leert ons verder ook dat er een online campagne op stapel staat om de site verder te promoten.

Back to top button
Close
Close