Emakina Group en Air Paris starten wereldwijd strategisch partnerschap

Alliantie creëert nieuwe topspeler in digitale service en branding voor Europa, de VS en Azië.

post-image-3

Met deze alliantie bundelen zij de competenties van Emakina als toonaangevende Europese digitale full-service agentschapsgroep met die van Air Paris, internationaal expert in strategie, ontwikkeling en communicatie voor luxe- en schoonheidsmerken. 

De nieuwe partners vergroten hun geografische bereik, terwijl ze lokaal hun expertise en operationele middelen bundelen in Europa, de VS en Azië. Zo bieden ze samen internationale oplossingen aan met nog meer mogelijkheden, slagkracht en impact. Hiermee willen ze het klantenbestand van hun bedrijven verbreden en nieuwe synergieën ontwikkelen tussen hun specifieke expertisedomeinen.

Twee gerespecteerde groepen verenigen hun krachten

Emakina en Air Paris delen de passie voor het creëren van het sterke merkervaringen, gebouwd op gedetailleerde kennis van consumenten en lokale markten. Na een reeks succesvolle gemeenschappelijke projecten voor verschillende klanten, is dit een logische nieuwe stap in de samenwerking.

Dimitri Katsachnias, Partner & Strategic Director bij Air Paris:

"De combinatie van expertise van Emakina en Air Paris schept meteen een uitgebreid en uniek aanbod voor al onze internationale klanten. We kijken echt uit naar deze samenwerking. Het opent de weg naar synergieën voor wereldwijde ontwikkeling. Ze groeit in een geest van respect voor merken, deskundigheid en onafhankelijkheid.”

Brice Le Blévennec, CEO van Emakina Group voegt hieraan toe:

“Dit is een nieuwe belangrijke stap in onze verdere uitbouw van uitstekende marketingdiensten voor onze internationale klanten. Onze samenwerking met Air Paris voegt uitzonderlijke branding- en marketingkennis toe aan ons wereldwijd partnernetwerk. Onze gecombineerde expertise en mogelijkheden zijn heel aantrekkelijk voor internationale klanten met ambitieuze plannen in de topeconomieën wereldwijd.”

Back to top button
Close
Close