Bloggers centraal op Customer First

Als je een evenement organiseert over klantgerichte communicatie kun je natuurlijk moeilijk het thema bloggen onaangeroerd laten. En dus mochten we als adviseurs van de organisatoren van het event een aantal leuke dingen voor de bloggers onder u opzetten.

post-image-3

Het eerste resultaat daarvan is een workshop (25 oktober vanaf 16 uur) waarvoor we Marco Derksen, internetconsulent en initiatiefnemer van onze gerespecteerde Nederlandse vrienden van Marketingfacts.nl, vroegen om een exposé te houden over corporate blogging.

Daarna neemt Marco het voortouw in een bloggersdebat met in het panel Bert Van Wassenhove (bloggend lid van Agency.com), Clo Willaerts (al even bloggende marketing manager van Belgacom Skynet) en Kris Hoet (MSN consumer marketing en natuurlijk ook blogger). Op die manier krijg je de blogging-visie te horen van mensen die ook op een andere manier in de interactieve sector actief zijn.

De organisatoren zijn ook ingegaan op onze suggestie om de marketingbloggers de nodige infrastructuur aan te bieden om hun ding te kunnen doen op Customer First.

Dat impliceert ondermeer goede plaatsen bij de keynotes en een aparte bloghoek waar je je notebook kunt opladen, je blogs kunt posten en interviews kunt afnemen van de vele sprekers die op het event aanwezig zijn.

Meer uitleg volgt. Houd de komende weken alvast je mailbox in de gaten…

http://www.customerfirst.be

Back to top button
Close
Close