Home/Videos Interviews/Search Engine Marketing: combineer optimalisatie met tekstadvertenties Search Engine Marketing: combineer optimalisatie met tekstadvertenties Waar investeer je best in? De natuurlijke zoekresultaten van je website (Search Engine Optimization) of betalende tekstadvertenties (Search Engine Advertising)? Als we WebSideStory mogen geloven: in beiden tegelijk. 2006-09-27Comment Het bedrijf bekeek immers de conversieratio van zowel SEO als SEA en stelde vast dat de conversie bij zoekmotorreclame maar een beetje hoger ligt dan bij organische zoekresultaten. Kun je bij Search Engine Advertising dan niet zelf de conversie makkelijker beïnvloeden door te spelen met je copy, je positie (en dus je budget) en zo meer? Jawel maar surfers vertrouwen nu eenmaal meer de natuurlijke zoekresultaten dan de betalende waardoor deze minstens even belangrijk zijn. Bovendien bestaat er en wisselwerking tussen beide vormen van zoekmotormarketing. Cijfers en details op http://blogs.websidestory.com/uk/2006/09/paid_search_has_only_slight_ed.php Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address