Home/Campaigns/Social.Lab ontpopt zich tot ‘Pokémon Master’ voor Carrefour Social.Lab ontpopt zich tot ‘Pokémon Master’ voor Carrefour Social.Lab haalt alle ‘lures’ uit de kast en lanceert vanaf vandaag een nieuwe wedstrijd voor Carrefour. Met de actie #CarrefourGo wil de retailer op een ludieke manier inspelen op de Pokémon-hype van het moment. De 25 gelukkigen winnen een reis naar een Europese hotspot naar keuze om hun Pokedex aan te vullen. 2016-08-12Comment Het objectief van de #CarrefourGo-actie is enerzijds traffic genereren naar de winkels en anderzijds ‘user generated content’ boosten. Deelnemers maken een originele printscreen van een Pokémon in een Carrefour-vestiging en delen die met #CarrefourGo onder de wedstrijdpost op https://www.facebook.com/CarrefourBe. De 25 Pokémon-trainers die het meest op de lachspieren werken, worden beloond met een reis voor 2 personen naar een Europese bestemming naar keuze. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address